דף נחיתה

בניית דף נחיתה

01

תבניות מעוצבות מראש

לדפי נחיתה יש פורמטים קבועים וידועים מראש. כאשר עושים שימוש בתבנית מעוצבת ומוכנה מראש כל שנותר זה להזין את התוכן הרלוונטי של העסק וכך דף הנחיתה יהיה מוכן במהירות

02

רספונסיביות מלאה

דף נחיתה חייב לעלות בצורה תקינה בכל מסך שבו הגולש צופה בו – מסך המחשב הנייח, מחשב נייד, טאבלט או טלפון נייד. מכאן שהמבנה של דף הנחיתה יכול להיות שונה ומותאם לגודל המסך. 

03

התאמה אישית

יש מוצרים, מבצעים או שירותים שלא יתאימו לדף נחיתה בתבנית מעוצבת מראש. יתכן גם שלבעל העסק יהיו בקשות מיוחדות ולכן התאמה אישית בעיצוב דף הנחיתה תהיה קריטית ומהותית כדי לשדר את המסרים השיווקיים של העסק

04

דפי נחיתה שממירים

לדף הנחיתה יש רק מטרה אחת והיא לשכנע את הלקוח לרשום את הפרטים שלו, ליצור קשר או לפנות אל בית העסק דרך הזנת הפרטים האישיים שלו. מכאן שיש חשיבות לדרך שבה דף הנחיתה נראה ומעוצב וכמובן שצריך להקדיש תשומת לב לתוכן הכתוב בו

05

שירות אישי

לא רק הצד הטכני של בנייה ועיצוב דף הנחיתה הוא מה שחשוב ומסייע לתהליך. על מנת להגיע לנוסחה של דף נחיתה ממיר ומנצח צריך לעבוד בליווי אישי עם בעל העסק ולתת לו את השירות האישי הטוב ביותר

06

וורדפרס

מערכת הוורדפרס היא הפלטפורמה המתקדמת והמומלצת כיום לא רק לבניית אתרים אלא גם ליצירת דפי נחיתה איכותיים, ממירים ומעוצבים!

רגע! זה עדיין לא הסוף!

דף נחיתה שמתאים לכל עסק

בניית דף נחיתה היא משימה מאתגרת ולכל משימה שכזאת יש את התהליך שלה, את המטרות שלה ואת הדרכים לבדוק ולוודא שהמטרות אכן מושגות. בזכות דף נחיתה שבנוי נכון, מעוצב כמו שצריך וכתוב בשפה הנדרשת – בעל העסק יכול להגדיל את מעגל הלקוחות שלו, לקבל מהגולשים פרטי יצירת קשר, לרשום לקוחות או לקוחות פוטנציאליים להמשך דיאלוג וירטואלי וכמובן לבצע מכירות. זו החשיבות של דף נחיתה שבנוי ומעוצב בצורה נכונה ובאופן שמותאם אישית לכל עסק ועסק. זה בדיוק מה שאנחנו ב- CONCEPT נעשה בעת בניית דף הנחיתה עבור העסק שלך!

התהליך של בניית
דף נחיתה

קידום אורגני

בניית דף נחיתה היא תהליך. יש בו שלבים שצריך לבצע אותם אחד אחרי השני, בסדר מסוים ורק כך תתקבלנה התוצאות הרצויות. איך מתחיל התהליך? בשיחת אפיון עם בעל העסק, עם הגדרת ציפיות ומטרות מאד מדויקות וברורות. דף נחיתה לא יכול להיות כללי, עליו לכוון את הקורא לביצוע פעולה אחת ברורה שלבעל העסק צריך להיות ברור מה הוא עושה לאחר שהגולש פועל כפי שמצופה. לבניית דף נחיתה יכולות להיות כמה וכמה מטרות ובשיחת האפיון יוחלט עליהן ביחד עם הצוות הטכני של אנשי המקצוע

קידום ממומן

  • רישום גולשים לניוזלטר של העסק – בעזרת שפה שיווקית, מושכת ומשכנעת הגולשים ישאירו את הפרטים שלהם, לרבות כתובת מייל ויחכו בציפייה להמשך דיאלוג בתיבת המייל שלהם עם העסק.
  • הקלדת פרטים לצורך יצירת קשר – יש חשיבות גבוהה לשכנוע הגולשים שכדאי להם להשאיר את הפרטים, שהמוצר או המבצע מדבר אליהם ורלוונטי עבורם וכמובן שמדובר בצורך שקיים אצלם ויקבל את המענה הראוי והמתאים.
  • קבלת פרטים נוספים – כשהמידע מעניין את הגולש והוא מעוניין לשמוע דברים נוספים – לא כדאי להעמיס על דף הנחיתה מידע רב או כמות מלל רבה על מנת שלא לעייף את הגולש שקורא ומחפש את התשובות הדרושות לו. הפתרון הוא מתן המידע הראשוני ולאחריו רישום הפרטים על ידי הגולש על מנת לקבל את שאר המידע בצורה אחרת – מייל, ניוזלטר, יצירת קשר טלפוני מצד העסק ועוד.

לא מספיק לבנות צריך גם קידום אתרים

בניית אתרים

קידום אורגני

גם את דף הנחיתה אפשר לקדם במגוון רחב של אפשרויות ודרכים ולכן הוא מתאים במיוחד למוצרים, מבצעים מיוחדים או שירותים שחשוב לבעל העסק לקדם. מדובר ברמה גבוהה של קידום שדורשת ידע רב ומקצועי

קידום ממומן

בדומה לאתרי האינטרנט – גם את דף הנחיתה אפשר לקדם בצורה ממומנת, לעקוב אחרי התוצאות, לשפר את המראה או התוכן הכתוב בהתאם ולבצע שינויים בקמפיין עד שמקבלים את התוצאות הרצויות